#Aikaonrahaa-kampanja

Osallistu ilmaiseen taloushallinnon webinaariin 7. tai 8. huhtikuuta

 

Vaihda paperilaskujen pyörittäminen ja aikaa vievä kuittisirkus toimivaan sähköiseen taloushallintoon! Osallistu ilmaiseen webinaariimme. Tunnin mittaisessa tilaisuudessa kerromme, miten selvitä haastavassa taloustilanteessa, miten sähköinen kirjanpito toimii käytännössä, sekä miten täytät verkkolaskulain velvoitteet.

 

webinaarissa saat:

 

Ohjeet sähköiseen taloushallintoon. Webinaarin jälkeen ymmärrät paremmin yrityksesi taloutta ja tiedät, millainen on älykäs sähköinen palvelumalli.

Eväitä pärjäämiseen korona-aikana.  Sen edellytyksiä ovat kassavirran seuraaminen ja ennustaminen sekä jatkuva reaaliaikainen näkymä taloustilanteeseesi.

295 € + alv 24%:n selvän säästön. Tilaisuudessa tarjotaan nimittäin Procountorin pikastartti ilmaiseksi (norm. yllä mainittu hinta).

#Aikaonrahaa-webinaarin ohjelma

Aika on rahaa yrittäjälle -webinaarin ohjelma

 

Aika: ke 7.4.2021 klo 9-10 tai to 8.4.2021 klo 17-18

Paikka: webinaaritilaisuus, linkki webinaariin lähetetään osallistujille ennen webinaarin alkua

Ohjelma

  • Tervetuloa webinaariin!
  • Älykkään taloushallinnon hyödyt yritykselle, Mari Parviainen, Accountor Finago
  • Kysymyksiä ja vastauksia
  • Tilaisuuden päätös

 

Siirry Procountoriin ilmaiseksi

Procountorin pikastartti 0€

Tarjoamme webinaariin osallistuville asiakkaillemme Procountorin pikastartin ilmaiseksi (norm. 295 € + alv). Pikastartti sisältää Procountor-ympäristön avauksen, pankkiyhteyksien avauksen ja tulostuspalvelun, sekä OpusCapitan verkkolaskuosoitteet, paperilaskujen skannauspalvelun ja sähköpostiskannauksen.

 

Järjestämme Aika on rahaa yrittäjälle -webinaaritilaisuuden järjestää yhteistyössä Accountor Finago Oy:n kanssa.

Tilaisuus on maksuton kaikille eikä se sido osallistujia mihinkään.